22 de juny de 2026

Jordi Sans considera que la seva candidatura representa 'fer foc nou' dins d'ERC i la de Carles Sanuy 'la continuïtat'

ERC d'Osona ha de triar la la nova executiva divendres, en un acte al MIT de Manlleu

El Ter 22 de setembre de 2008 a les 15:17
Logotip d'ERC
Aquest divendres, al Museu Industrial del Ter de Manlleu, ERC d’Osona ha d’escollir el seu nou president comarcal. Després que Jordi Serra ja manifestés la intenció d’optar a presidir el partit a les comarques centrals, ara cal renovar l’executiva.

Tal com ja avançàvem la setmana passada, Carles Sanuy, president de la secció d’ERC a Calldetenes, és un dels candidats. Ara s’ha confirmat el segon, el vigatà Jordi Sans, per Reagrupament Independentista. Toni Casassas, de Taradell, finalment no es presentarà.

Sans considera que la seva llista aconsegueix posar dins la proposta d’executiva una nova secretaria de relacions internes encapçalada per Ramon Senmartí. Segons Sans, Senmartí es destaca per tenir molt bona relació amb ‘totes les sensibilitats’ que hi ha dins del partit, la qual cosa el converteix en un ‘magnífic punt d’encontre’. Sans assegura que la principal diferència amb la candidatura de Carles Sanuy és que la seva no suposa 'una continuïtat, sinó fer foc nou'.

El candidat d’ERC afirma que la seva prioritat serà unificar la militància, força dividida a Osona, segons ha dit, a causa de les ferides creades arrel de les divergència amb la llista electoral d’ERC a Vic les passades eleccions. Serà divendres, a partir de 2/4 de 9 del vespre al MIT de Manlleu quan s’elegirà el nou president i la nova executiva comarcal d’ERC.
Etiquetes:
Política Municipal