Aquest divendres, al Museu Industrial del Ter de Manlleu, ERC dOsona ha descollir el seu nou president comarcal. Després que Jordi Serra ja manifestés la intenció doptar a presidir el partit a les comarques centrals, ara cal renovar lexecutiva.
Tal com ja avançàvem la setmana passada, Carles Sanuy, president de la secció dERC a Calldetenes, és un dels candidats. Ara sha confirmat el segon, el vigatà Jordi Sans, per Reagrupament Independentista. Toni Casassas, de Taradell, finalment no es presentarà.
Sans considera que la seva llista aconsegueix posar dins la proposta dexecutiva una nova secretaria de relacions internes encapçalada per Ramon Senmartí. Segons Sans, Senmartí es destaca per tenir molt bona relació amb totes les sensibilitats que hi ha dins del partit, la qual cosa el converteix en un magnífic punt dencontre. Sans assegura que la principal diferència amb la candidatura de Carles Sanuy és que la seva no suposa 'una continuïtat, sinó fer foc nou'.
El candidat dERC afirma que la seva prioritat serà unificar la militància, força dividida a Osona, segons ha dit, a causa de les ferides creades arrel de les divergència amb la llista electoral dERC a Vic les passades eleccions. Serà divendres, a partir de 2/4 de 9 del vespre al MIT de Manlleu quan selegirà el nou president i la nova executiva comarcal dERC.