22 de juny de 2026

Les JERC aprofiten la botifarrada a la Hispanitat per presentar secció a Manlleu

Les JERC de Manlleu pretenen consolidar-se per un treball constant en lloc d’optar per plantejar-se grans objectius

El Ter 12 d'octubre de 2008 a les 23:50
Integrants de la secció de les JERC de Manlleu
Les Joventuts d'Esquerra Republicana (JERC) han presentat aquest diumenge la nova secció que han organitzat a Manlleu. Les JERC han volgut aprofitar la reivindicativa "botifarrada a la Hispanitat" per demanar a l'Estat el retorn de la titularitat de la finca de l'antiga caserna de la Guàrdia Civil, actualment en estat d'abandonament.

Ha estat precisament aquest darrer acte, la petició del retorn de la titularitat de la caserna de la Guàrdia Civil, la que ha iniciat la reivindicació. Passades ja les set de la tarda, i amb el suport d'alguns representants d'ERC de l'Ajuntament de Manlleu, s'ha col·locat una estelada a un pal ubicat a l'entrada de la caserna i s'ha procedit a convidar als assistents a anar cap a l'embarcador del Ter, on al voltant de les vuit del vespre s'han celebrat els actes de presentació de les JERC de Manlleu i la "botifarrada a la Hispanitat".

Els actes de presentació de la secció local de les JERC han comptat amb el parlament de Josep Mas, regidor d'Esports i Jovent de l'Ajuntament de Manlleu i president de la secció local d'ERC, juntament amb la intervenció de Gerard Coca, portaveu nacional de les JERC, i Joan Solà, portaveu de la secció local de les JERC de Manlleu. Solà ha destacat que prefereixen consolidar-se per un treball constant en lloc d’optar per plantejar-se grans objectius.

Pancarta de les JERC

Moment de la col·locació de l'estelada

Etiquetes:
Política Municipal