Dijous passat el Ple Municipal de lAjuntament de Sant Hipòlit de Voltregà va aprovar el pressupost per a lexercici 2009. Aquest ascendeix a 4 milions 612 mil euros. El pressupost del 2009 sha reduït, aproximadament, en un 16% respecte el del 2008. Les partides que shan reduït més són les de Protocol i Publicitat i Despeses Generals.
No es modifiquen, en canvi, les retribucions dels càrrecs electes. Les principals inversions seran les obres de reforma de la pista poliesportiva exterior, lampliació de la residència davis Fundació Gallifa i la construcció dun centre de dia.