La inauguració de la nova seu va reunir dilluns dirigents nacionals i comarcals
La presidenta del PPC, Alícia Sánchez-Camacho, va inaugurar ahir dilluns la nova seu del partit a Osona situada al carrer Arquebisbe Alemany de Vic. Sánchez Camacho ha anunciat que després d'haver realitzat els quatre congressos provincials el partit preveu engegar un pla per posar en marxa entre 25 i cinquanta locals.
Després de la seu de Vic inaugurada aquest dilluns en breu es preveu posar en funcionament un local a Blanes. Sánchez-Camacho ha dit que amb la nova seu el partit inicia a Osona una 'nova etapa' on l'objectiu es aconseguir representació municipal.
La presidenta popular ha encarregat a la direcció comarcal del partit a Osona la tasca de 'créixer'. Aquest creixement passa, segons la dirigent, per augmentar en 'nous afiliats', per 'més implantació' del partit i 'més representació' a tota la comarca. El president del PPC a Osona Miquel Vilalta ha dit que amb el nou local el partit comença una nova etapa 'des de zero'. Vilalta ha assegurat que ara és l'hora perquè tota la família popular d'Osona 'surti' perquè està 'fart' que la veu del partit 'no s'escolti' a la comarca. Per Vilalta el nou local ha de ser el 'punt de trobada' de tots els militants i simpatitzants. El seu objectiu passa per recuperar els regidors en municipis com Vic i Manlleu. Actualment el PPC no té cap regidor a la comarca d'Osona.
El partit havia tingut històricament un local a la Rambla Davallades. Després d'unes obres de renovació la propietat no va renovar el contracte de lloguer. Des de llavors el partit havia tingut dificultats per trobar una nova seu perquè alguns propietaris temien que acollint la seu de la formació política l'immoble podés patir desperfectes a causa de les gambirotades.