22 de juny de 2026

Felip Puig (CDC) visita Osona i critica el tripartit per no saber actuar davant la crisi econòmica

El polític convergent considera que el govern tripartit no atén els agents socials i econòmics del territori

El Ter 2 de desembre de 2008 a les 19:47
Felip Puig ha criticat el tripartit per no saber actuar davant la crisi
El secretari general de Convergència Democràtica de Catalunya, Felip Puig, ha visitat Osona aquest dimarts per fer una jornada de treball i copsar la situació econòmica i social de la comarca en el context de crisi. Puig s’ha entrevistat amb agents sindicals, del sector agroramader, de la indústria càrnia i de la construcció i amb representants dels comerciants.

Segons Felip Puig, la visita ha servit per copsar que la crisis afecta a molts sectors, no només a la Nissan, en referència al tripartit. Felip Puig ha criticat que el govern català no actua amb responsabilitat i fermesa davant la crisi.

Segons el secretari general de Convergència la gent demana un canvi i sentir-se escoltada. En aquest sentit, ha justificat les visites del seu partit a les comarques per compensar ‘el buit’ que deixa el tripartit en el territori. Felip Puig ha reiterat que falta lideratge per sortir de la crisi.

Felip Puig ha defensat que el seu partit, CiU, està preparat per retornar la confiança al país. En referència a Osona, ha destacat que les principals inquietuds són en temes ramaders i del sector càrnic, de qui ha destacat que és un dels sectors industrials amb més perspectives de futur.

Felip Puig, acompanyat per Josep Salom a la seva dreta i Josep M. Matas a la seva esquerra

Etiquetes:
Política Municipal