22 de juny de 2026

David Ramon és elegit nou president de la secció local d'ERC a Torelló

Ramon liderarà una executiva molt renovada, amb Jesús Calonge com a vicepresident

El Ter 2 de febrer de 2009 a les 10:10
Una imatge de la nova executiva
El grup d'ERC de Torelló – Vall del Ges va celebrar divendres la seva Assemblea Local i va escollir la nova executiva, presidida per David Ramon. El nou president va ser elegit per unanimitat.

Ramon liderarà una executiva molt renovada, formada per David Tanyà a l’organització, Albert Soldevila a Finances, Lluís Sabatés en l’àmbit de Política Municipal i Formació i Joan Crosas en Imatge i Comunicació, a més de Jesús Calonge com a vicepresident.

Com a vocals hi haurà Jaume Martí, expresident local, Laura Bassas (com a portaveu d'ERC Sant Vicenç), Josep Torrentgenerós i Marc Alberch. També formaran part de l'executiva Jordi Casals, com a portaveu del grup municipal d'ERC-AM Torelló, i el santprerenc Josep Culí, com a portaveu de les JERC.

Jaume Martí, va deixar la presidència, després de 5 anys al capdavant del partit, enmig d'una ovació. En l'Assemblea presidida per Lluís Sabatés, assistit per Rosa Pla, també hi varen ser presents els membres de l'executiva comarcal d'ERC, com el president, Carles Sanuy, i Lluís Argemí.
Etiquetes:
Política Municipal