22 de juny de 2026

Unió d’Osona aprova el “Pla Estratègic Unió d’Osona 2011”

El Pla preveu reforçar les agrupacions locals en aquells municipis en els quals l’alcaldia és a mans d’Unió

El Ter 10 de febrer de 2009 a les 17:47
L’Executiu Comarcal d’Unió Democràtica de Catalunya, reunit aquest dilluns a Borgonyà, va aprovar el Pla Estratègic Unió d’Osona 2011. El Pla té la mirada posada a les properes eleccions municipals i defineix l’estratègia d’implantació, de formació, de dinamització interna i de comunicació que el partit preveu posar en pràctica des d’avui i fins les properes eleccions municipals previstes per al juny de 2011.

El Pla preveu reforçar les agrupacions locals en aquells municipis en els quals l’alcaldia és a mans d’Unió, com per exemple en els casos de Vic, Vidrà o Perafita, així com una major dinamització en aquells municipis en els que Unió té presència municipal com, per exemple, Torelló, Manlleu o Taradell, entre altres, Al mateix temps, fixa els principals objectius municipals d’Unió a Osona. El Pla fa una especial èmfasi en l’estratègia de comunicació tant interna com externa que el partit vol seguir els propers mesos.

Per altra part, el Pla Estratègic atorga una especial importància a la formació dels quadres i militants en la doble vessant político-ideològica i tècnica. En aquest sentit, es dibuixen les principals línies de treball, així com els temes que es treballaran en l’horitzó que va d’avui al 2011.

El Pla va rebre el suport i les aportacions dels membres de l’Executiu Comarcal, de manera que ja entra en fase operativa des d’avui mateix.
Etiquetes:
Política Municipal