LExecutiu Comarcal dUnió Democràtica de Catalunya, reunit aquest dilluns a Borgonyà, va aprovar el Pla Estratègic Unió dOsona 2011. El Pla té la mirada posada a les properes eleccions municipals i defineix lestratègia dimplantació, de formació, de dinamització interna i de comunicació que el partit preveu posar en pràctica des davui i fins les properes eleccions municipals previstes per al juny de 2011.
El Pla preveu reforçar les agrupacions locals en aquells municipis en els quals lalcaldia és a mans dUnió, com per exemple en els casos de Vic, Vidrà o Perafita, així com una major dinamització en aquells municipis en els que Unió té presència municipal com, per exemple, Torelló, Manlleu o Taradell, entre altres, Al mateix temps, fixa els principals objectius municipals dUnió a Osona. El Pla fa una especial èmfasi en lestratègia de comunicació tant interna com externa que el partit vol seguir els propers mesos.
Per altra part, el Pla Estratègic atorga una especial importància a la formació dels quadres i militants en la doble vessant político-ideològica i tècnica. En aquest sentit, es dibuixen les principals línies de treball, així com els temes que es treballaran en lhoritzó que va davui al 2011.
El Pla va rebre el suport i les aportacions dels membres de lExecutiu Comarcal, de manera que ja entra en fase operativa des davui mateix.