22 de juny de 2026

CDC celebrarà el Dia del Partit a l'abril i la ubicació podria ser en algun indret d'Osona

La trobada també comptaria amb un homenatge als exalcaldes i regidors del partit dels últims 30 anys

El Ter 19 de febrer de 2009 a les 17:43
Convergència Democràtica de Catalunya té previst celebrar el pròxim 19 d'abril el Dia del Partit a Osona. Es tracta d’una festa similar a l'Alderdi Eguna que celebra anualment el Partit Nacionalista Basc. Es tracta d’una gran trobada de tota la militància i els amics de Convergència Democràtica. També es preveu fer un acte d'homenatge als qui han estat alcaldes i regidors del partit, coincidint amb els 30 anys de la recuperació dels ajuntaments democràtics. Durant els anys 80 i 90 s’havia celebrat la Gran Festa de Convergència.

En una entrevista a l'ACN, el secretari general adjunt del partit, Felip Puig, ha explicat que es tracta d'una 'gran trobada de tota la militància i els amics de CDC', que es preveu que es faci a la comarca d'Osona. 'Estem treballant en la recuperació del que havia estat durant la dècada dels 80 i els 90 la Gran Festa de Convergència', ha explicat Puig, tot i que la nova iniciativa vol tenir 'una dimensió més nacional'.
Etiquetes:
Política Municipal