Convergència Democràtica de Catalunya té previst celebrar el pròxim 19 d'abril el Dia del Partit a Osona. Es tracta duna festa similar a l'Alderdi Eguna que celebra anualment el Partit Nacionalista Basc. Es tracta duna gran trobada de tota la militància i els amics de Convergència Democràtica. També es preveu fer un acte d'homenatge als qui han estat alcaldes i regidors del partit, coincidint amb els 30 anys de la recuperació dels ajuntaments democràtics. Durant els anys 80 i 90 shavia celebrat la Gran Festa de Convergència.
En una entrevista a l'ACN, el secretari general adjunt del partit, Felip Puig, ha explicat que es tracta d'una 'gran trobada de tota la militància i els amics de CDC', que es preveu que es faci a la comarca d'Osona. 'Estem treballant en la recuperació del que havia estat durant la dècada dels 80 i els 90 la Gran Festa de Convergència', ha explicat Puig, tot i que la nova iniciativa vol tenir 'una dimensió més nacional'.