22 de juny de 2026

La Joventut Socialista de Manlleu comença una campanya contra el racisme i la xenofòbia

L'activitat principal de la campanya dóna a conèixer el lema amb el repartiment de fulletons pels carrers de Manlleu

El Ter 23 de març de 2009 a les 14:40
La Joventut Socialista de Manlleu (JSC Manlleu) ha iniciat les seves activitats aquest cap de setmana amb una campanya de sensibilització ciutadana i política sota el lema “L'odi i la xenofòbia són la infecció de la societat”.

L'activitat principal de la campanya dóna a conèixer el lema amb el repartiment de fulletons pels carrers de Manlleu. En total es van repartir gairebé un miler de fulletons d'un total d'onze mil que es pretenen repartir al llarg de les properes setmanes. Tot plegat es va fer coincidir amb el dia internacional contra el racisme i la xenofòbia.
Etiquetes:
Política Municipal