22 de juny de 2026

Tona aprova un pressupost per al 2009 'auster i responsable'

El ple també va venir marcat per la proposta de CiU de celebrar un ple ordinari cada 60 dies.

El Ter 1 d'abril de 2009 a les 17:54
Imatge d'arxiu d'un ple de Tona.
Tona va aprovar amb només el vot favorable de l’equip de govern de CiU el pressupost per al 2009. Es tracta d’un pressupost, en paraules de l’alcalde Josep Salom de ‘auster, realista i responsable’. En l’apartat d’ingressos arriba gairebé als 7 milions d’euros, el que suposa un lleuger increment del 0,8% respecte del 2008. En l’apartat de despeses es redueix en un 5,4%.

Tona Futur, a l’oposició, va votar en contra, segons el seu portaveu per ‘discrepàncies en els criteris amb els que s’ha elaborat’. Segons l’alcalde, TF no va argumentar el vot en contra.

El ple també va venir marcat per la proposta de CiU de celebrar un ple ordinari cada 60 dies. Segon l’alcalde, es tracta d’una mesura d’estalvi econòmic que s’afegeix per exemple, a la reducció d’un 10% del sou dels càrrecs electes, entre d’altres. Segons Tona Futur, i en paraules del mateix Xavier Sardà és ‘una mostra més d’obstaculitzar la participació de Tona Futur en la vida política municipal’.

A partir d’ara Tona Futur convocarà una reunió els mesos que no hi hagi ple per tal de que els veïns i veïnes de Tona puguin fer arribar les seves opinions al consistori. El ple d’ahir també va aprovar atorgar el Premi Noi de Tona 2009 al grup teatral Thalia 78.
Etiquetes:
Política Municipal