22 de juny de 2026

Manlleu i Olot enceten una línia de col·laboració

El primer punt de l’acord serà una exposició sobre paisatges de Vayreda i Rierola

El Ter 27 d'abril de 2009 a les 16:19
L’alcalde de Manlleu, Pere Prat, va visitar Olot aquest passat divendres, en el marc de l’acord de col·laboració entre les dues ciutats. Pere Prat es va reunir amb l’alcalde de la capital garrotxina, Lluís Sacrest i el tinent d’alcalde, Albert Rubirola i van tractar diversos temes de col·laboració. El primer punt d’aquest acord serà l’exposició sobre paisatge de Vayreda i Rierola que s’està elaborant des del Museu Industrial del Ter (MIT) i el Museu Comarcal de la Garrotxa.

En la trobada es va acordar que el proper mes de maig una delegació de l’Ajuntament d’Olot visitarà Manlleu.
Etiquetes:
Política Municipal