Lalcalde de Manlleu, Pere Prat, va visitar Olot aquest passat divendres, en el marc de lacord de col·laboració entre les dues ciutats. Pere Prat es va reunir amb lalcalde de la capital garrotxina, Lluís Sacrest i el tinent dalcalde, Albert Rubirola i van tractar diversos temes de col·laboració. El primer punt daquest acord serà lexposició sobre paisatge de Vayreda i Rierola que sestà elaborant des del Museu Industrial del Ter (MIT) i el Museu Comarcal de la Garrotxa.
En la trobada es va acordar que el proper mes de maig una delegació de lAjuntament dOlot visitarà Manlleu.