Joan Rangel ha visitat el Museu Industrial del Ter
El delegat del govern central a Catalunya, Joan Rangel, ha fet una visita aquest dimecres a la comarca dOsona. Rangel, acompanyat per la subdelegada del govern a Barcelona, Montserrat Garcia, també ha fet parada a la ciutat de Manlleu, on ha visitat diferents projectes que estan finançats pel Fons Estatal dInversió Local del govern central.
Primer de tot, sha reunit amb lalcalde, Pere Prat, i membres del consistori on sha fet un repàs dels projectes finançats pel FEIL. Pere Prat ha destacat que aquests diners del govern central han donat feina a 47 persones.
A la reunió, lalcalde també ha demanat lajut de Joan Rangel per desencallar temes com el retorn de la caserna de la Guàrdia Civil o la millora de lestació de tren. Pere Prat també ha posat sobre la taula la voluntat de buscar finançament per realitzar la segona fase del Teatre Centre. Per la seva part, el delegat del govern de lestat espanyol a Catalunya ha assegurat que els municipis ja han començat a treballar en diferents projectes per presentar al segon Fons Estatal dInversió Local del 2010, que el president del govern espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, va anunciar durant el debat de política general del Congrés dels Diputats. Aquest fons estarà dotat amb 5.000 milions deuros per a projectes relacionats amb el mediambient, el desenvolupament tecnològic i làmbit social.
A Manlleu, Joan Rangel ha visitat les obres dadequació i millora fetes al Museu Industrial del Ter i la urbanització de la plaça dels Àlbers. També ha visitat Vic, Roda, Sant Vicenç de Torelló i Torelló.

Rangel ha saludat tots els regidors de l'ajuntament de Manlleu

Rangel ha signat al llibre d'honor de l'ajuntament de Manlleu

La visita al MIT ha estat per veure les obres d'adequació que s'hi han fet

La Plaça dels Àlbers ha estat urbanitzada en una segona fase