22 de juny de 2026

El delegat del govern central destaca que els ajuntaments preparen projectes per al segon FEIL

A Manlleu, Joan Rangel ha visitat les obres fetes al MIT i a la plaça dels Àlbers

El Ter 13 de maig de 2009 a les 18:59
Joan Rangel ha visitat el Museu Industrial del Ter
El delegat del govern central a Catalunya, Joan Rangel, ha fet una visita aquest dimecres a la comarca d’Osona. Rangel, acompanyat per la subdelegada del govern a Barcelona, Montserrat Garcia, també ha fet parada a la ciutat de Manlleu, on ha visitat diferents projectes que estan finançats pel Fons Estatal d’Inversió Local del govern central.

Primer de tot, s’ha reunit amb l’alcalde, Pere Prat, i membres del consistori on s’ha fet un repàs dels projectes finançats pel FEIL. Pere Prat ha destacat que aquests diners del govern central han donat feina a 47 persones.

A la reunió, l’alcalde també ha demanat l’ajut de Joan Rangel per desencallar temes com el retorn de la caserna de la Guàrdia Civil o la millora de l’estació de tren. Pere Prat també ha posat sobre la taula la voluntat de buscar finançament per realitzar la segona fase del Teatre Centre. Per la seva part, el delegat del govern de l’estat espanyol a Catalunya ha assegurat que els municipis ja han començat a treballar en diferents projectes per presentar al segon Fons Estatal d’Inversió Local del 2010, que el president del govern espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, va anunciar durant el debat de política general del Congrés dels Diputats. Aquest fons estarà dotat amb 5.000 milions d’euros per a projectes relacionats amb el mediambient, el desenvolupament tecnològic i l’àmbit social.

A Manlleu, Joan Rangel ha visitat les obres d’adequació i millora fetes al Museu Industrial del Ter i la urbanització de la plaça dels Àlbers. També ha visitat Vic, Roda, Sant Vicenç de Torelló i Torelló.

Rangel ha saludat tots els regidors de l'ajuntament de Manlleu

Rangel ha signat al llibre d'honor de l'ajuntament de Manlleu

La visita al MIT ha estat per veure les obres d'adequació que s'hi han fet

La Plaça dels Àlbers ha estat urbanitzada en una segona fase

Etiquetes:
Política Municipal