Regidors de Manlleu i d'Olot, amb els dos alcaldes enmig
Una representació de regidors de l'equip de govern d'Olot, encapçalats per l'alcalde, Lluís Sacrest, van visitar Manlleu aquest dimecres per conèixer alguns serveis i activitats que des de la capital garrotxina consideren modèlics de la població osonenca.
La delegació olotina es va interessar pel funcionament del Casal Frederica Montseny, la piscina municipal, el servei de promoció econòmica i també va visitar el barri de l'Erm on s'està fent una ambiciosa actuació dins de la Llei de Barris. Respecte al Casal Cívic Frederica Montseny, on hi conviuen en un mateix espai un casal de la gent, diverses entitats i aules per a diferents activitats formatives, Sacrest l'ha considerat un equipament interessant com a projecte futur per la capital garrotxina.
L'alcalde de Manlleu, Pere Prat, que va visitar Olot el 24 dabril, va explicar que estan seguint el model aplicat per Olot en la construcció i gestió d'habitatge tutelat que es gestionen des de l'Hospital Sant Jaume d'Olot. Properament, la Diputació de Barcelona ha d'entregar al municipi un avantprojecte sobre les necessitats d'aquest tipus d'habitatges destinats a la gent gran.
El primer punt de l'acord de col·laboració entre les dues ciutats serà l'exposició sobre paisatge de Vayreda i Rierola que s'està elaborant des del Museu Industrial del Ter (MIT) i el Museu Comarcal de la Garrotxa.

L'alcalde de Manlleu, Pere Prat, i el d'Olot, Lluís Sacrest