22 de juny de 2026

Tona desencalla la subvenció per reformar l'antiga N-152 i nomena Joaquim Terricabras com a fill predilecte

Segons l’alcalde de Tona, Josep Salom, els veïns només hauran de fer-se càrrec de poc menys del 30% de l'obra

El Ter 29 de maig de 2009 a les 14:13
Una imatge d'arxiu d'una sessió plenària a Tona
Finalment s’ha aconseguit el mig milió d’euros per pagar part de les obres de l’antiga Nacional 152 de Tona. El ple de dimecres va servir per aprovar el conveni amb el Ministeri de Foment. Aquest acord assegura la transferència dels 500.000 euros desprès de corregir l’error dels pressupostos del 2008 en que havien estat inclosos en la part d’inversions i en comptes de transferències.

A més de l’aportació del Ministeri, la Generalitat hi aporta la mateixa quantitat, 500.000 euros del Pla d’Obres i Serveis i l’Ajuntament de Tona, 300.000 euros. Finalment, i segons l’alcalde de Tona, Josep Salom, els veïns només hauran de fer-se càrrec de poc menys del 30% de l’obra. Davant de "l’èxit del conveni" signat, Salom, es "sorprèn del vot d’abstenció" del grup de l’oposició Tona Futur.

El conveni va arribar el mateix dimecres i es va entrar per via d’urgència en el ple. El cap de l’oposició, Xavier Sardà, denuncia en canvi la manca de col·laboració per part de l’equip de govern de CiU a l'hora de presentar els conveni.

El ple de dimecres també va servir per proclamar fill predilecte de Tona el metge Joaquim Terricabras al qual se li retra homenatge a principis de juliol.
Etiquetes:
Política Municipal