22 de juny de 2026

Responsables territorials de la Generalitat fan una reunió de treball a Osona

Alguns dels temes que es tractaran en properes reunions seran qüestions mediambientals, culturals i de mobilitat

El Ter 29 de maig de 2009 a les 15:01
Un moment de la trobada
Aquest dijous es va fer a Vic una trobada entre els responsables dels diferents departaments de la Generalitat a la Catalunya Central i membres del Consell Comarcal d’Osona.

Trobades com aquesta s’havien fet a altres comarques catalanes com el Solsonès, l'Anoia i el Berguedà però ha estat la primera que s’ha fet a Osona.

Jordi Fàbrega, Delegat del Govern a la Catalunya Central, va dir que l’objectiu és poder acostar les inquietuds i necessitats de la comarca al govern d’una forma directa. Fàbrega afirmava que la trobada havia servit per establir les necessitats de futures trobades. Alguns dels temes que es tractaran en properes reunions seran qüestions mediambientals, culturals i de mobilitat entre el territori, especialment pel que fa al desdoblament de les línies ferroviàries i al nou sistema de preus.

Al llarg de tres hores, els representants del govern van fer repàs de les novetats en els seus respectius departaments. Des de sanitat, per exemple, es va recordar que la tan temuda grip porcina "no és tan nociva" i que el sector del porcí a Osona "gairebé no se n'ha vist afectat".

Jordi Fàbrega, a la taula que presidia l'acte

Els responsables dels diversos departaments van posar en comú les seves àrees

Etiquetes:
Política Municipal