22 de juny de 2026

ICV demana que es faci onejar la bandera multicolor a l'Ajuntment pel Dia de l'Orgull Gai

Tornafoch reclama penjar la bandera multicolor per reconèixer les llibertats sexuals individuals dels ciutadans

El Ter 11 de juny de 2009 a les 14:33
El regidor d’ICV de Vic, Xavier Tornafoch, demana que onegi la bandera de l’Arc de Sant Martí al balcó de l’Ajuntament de Vic. Amb motiu de la celebració del Dia Internacional per l’Alliberament lèsbic, gai, bisexual i transsexual, el dia 28 de juny, Tornafoch reclama penjar la bandera multicolor per reconèixer les llibertats sexuals individuals dels ciutadans. Amb això, el regidor d’ICV aprofita per criticar el poc tracte institucional que han rebut aquests col·lectius.
Etiquetes:
Política Municipal