El regidor dICV de Vic, Xavier Tornafoch, demana que onegi la bandera de lArc de Sant Martí al balcó de lAjuntament de Vic. Amb motiu de la celebració del Dia Internacional per lAlliberament lèsbic, gai, bisexual i transsexual, el dia 28 de juny, Tornafoch reclama penjar la bandera multicolor per reconèixer les llibertats sexuals individuals dels ciutadans. Amb això, el regidor dICV aprofita per criticar el poc tracte institucional que han rebut aquests col·lectius.