Un moment del balanç fet. Foto: Ràdio Ona
Una quarantena de persones van assistir a lacte Passem comptes amb el qual lequip de govern de Torelló va voler fer balanç dels dos últims anys de gestió, just quan sha cobert la meitat de la legislatura.
A lacte, celebrat al Foyer del Cirvianum, hi van intervenir lalcalde Miquel Franch i Lluís Bassas, regidor cap dàrea de Territori i Urbanisme; Pere Galobardes, regidor cap dàrea de Economia i Hisenda, Règim Interior i Seguretat; Manel Romans, regidor cap dàrea de Serveis a les Persones; i Marc Fontserè, regidor cap dàrea de Promoció Econòmica, Societat del Coneixement i Medi Ambient.
Com a preàmbul a les diferents intervencions, Miquel Franch va atribuir la celebració de lacte a la intenció que la gestió de la cosa pública sigui "participativa, clara i transparent". Entrant en matèria, va assegurar que en aquests dos anys "sha treballat intensament, amb entusiasme i dedicació". Per això va dir que "sota el nostre criteri, Torelló ha avançat", i que, a hores dara, "no és agosarat afirmar que aquest govern municipal ha complert més del 50% dels compromisos contrets per aquest mandat. Només cal constatar tot allò que sha fet, al marge del que està en marxa o a punt diniciar-se". Finalment, va reiterar el seu compromís i el del seu equip "un govern fiable que se sent cohesionat i fort"- de no quedar-se aturats en els dos següents anys de legislatura. "Continuarem treballant", va afirmar.
Posteriorment a la intervenció de lalcalde, els regidors van enumerar els diferents projectes, iniciatives i programes que shan tirat endavant en cada una de les àrees municipals, alhora que també paraven esment en tot allò que queda pendent fins a final del mandat.
La darrera intervenció de lalcalde va servir per posar de relleu els projectes i actuacions previstos dara fins al 2011. En aquest capítol va destacar des de la revisió del Pla General dUrbanisme fins a les obres del sector industrial Mas Les Vinyes, passant per les noves promocions dhabitatge, el Museu de la Torneria, la nova llar dinfants de La Cabanya, lescola Marta Mata o la futura residència per a la gent gran. I també es va referir de manera especial a totes aquelles actuacions que porta aparellades el projecte del Pla de Barris (pendent de ser escollit) i al projecte de remodelació de la plaça Nova que daquí a poques setmanes començarà a caminar amb una sessió informativa pública.
Encara abans dacabar, els assistents van poder formular les qüestions que van voler als representants municipals.