22 de juny de 2026

El segon balanç de mitja legislatura de l'Ajuntament de Vic va informar sobre la feina de 6 regidories

En aquesta ocasió va ser el torn d’Economia, Medi Ambient, Turisme, Educació, Esports i Cultura

El Ter 29 de juny de 2009 a les 21:03
Alguns dels regidors de Vic presents a la segona sessió d'exposició de mitja legislatura
La segona sessió de balanç de mitja legislatura a Vic es va fer divendres i va estar marcada per l’objectiu de donar el màxim d’informació a la ciutadania en diferents àrees temàtiques.

En aquesta ocasió va ser el torn de les regidories d’Economia, Medi Ambient, Turisme, Educació, Esports i Cultura. Desglossem els punts més rellevants que van explicar el màxim responsable de cada secció.

El president de l’àrea econòmica i segon tinent d’alcalde, Josep Burgaya va destacar en l’àmbit d’hisenda, que des de l’Ajuntament de Vic és important contenir la pressió fiscal i disminuir-la en termes reals. En el camp de l’Institut Municipal de Promoció i Economia de Vic, Burgaya, va fer un repàs de les diferents fires i mercats que s’han dut a terme al llarg d’aquesta mitja legislatura.

La regidora de Turisme, Dolors Pena va centrar la seva exposició en les diverses accions que es porten a terme per atraure un turisme de qualitat: les fires, els workshops, entre altres. D’altra banda, la regidora de Medi Ambient, Mercè Vidal, va destacar la importància del projecte d’anella verda de Vic de 26 quilòmetres que estan impulsant des del consistori.

Pel què fa en l’àmbit esportiu Montserrat Rovira, va explicar que "l’aposta de Vic per l’esport s’ha notat més que mai", ja que s’ha fet un treball intensiu per la millora dels equipaments esportius de la ciutat, amb el Pavelló Municipal d’esports recentment inaugurat Per la seva banda, el regidor de Cultura, Xavier Solà, va remarcar la importància que es dóna des de l’Ajuntament de Vic a dotar a la ciutat dels equipaments culturals necessaris i és per això que hi ha molts projectes urbanístics en curs.

Finalment, va ser el torn de la regidora d’Educació, Anna Erra, que va destacar el treball que s’ha fet des del seu departament en l’elaboració i desplegament d’un Projecte Educatiu de Vic.
Etiquetes:
Política Municipal