Alguns dels regidors de Vic presents a la segona sessió d'exposició de mitja legislatura
La segona sessió de balanç de mitja legislatura a Vic es va fer divendres i va estar marcada per lobjectiu de donar el màxim dinformació a la ciutadania en diferents àrees temàtiques.
En aquesta ocasió va ser el torn de les regidories dEconomia, Medi Ambient, Turisme, Educació, Esports i Cultura. Desglossem els punts més rellevants que van explicar el màxim responsable de cada secció.
El president de làrea econòmica i segon tinent dalcalde, Josep Burgaya va destacar en làmbit dhisenda, que des de lAjuntament de Vic és important contenir la pressió fiscal i disminuir-la en termes reals. En el camp de lInstitut Municipal de Promoció i Economia de Vic, Burgaya, va fer un repàs de les diferents fires i mercats que shan dut a terme al llarg daquesta mitja legislatura.
La regidora de Turisme, Dolors Pena va centrar la seva exposició en les diverses accions que es porten a terme per atraure un turisme de qualitat: les fires, els workshops, entre altres. Daltra banda, la regidora de Medi Ambient, Mercè Vidal, va destacar la importància del projecte danella verda de Vic de 26 quilòmetres que estan impulsant des del consistori.
Pel què fa en làmbit esportiu Montserrat Rovira, va explicar que "laposta de Vic per lesport sha notat més que mai", ja que sha fet un treball intensiu per la millora dels equipaments esportius de la ciutat, amb el Pavelló Municipal desports recentment inaugurat Per la seva banda, el regidor de Cultura, Xavier Solà, va remarcar la importància que es dóna des de lAjuntament de Vic a dotar a la ciutat dels equipaments culturals necessaris i és per això que hi ha molts projectes urbanístics en curs.
Finalment, va ser el torn de la regidora dEducació, Anna Erra, que va destacar el treball que sha fet des del seu departament en lelaboració i desplegament dun Projecte Educatiu de Vic.