Carles Mundó, nou membre de la directiva d'Esquerra
Carles Mundó ha passat a formar part de la direcció dEsquerra Republicana de Catalunya (ERC). El regidor de Gurb i secretari de Mitjans de Comunicació de la Generalitat, passa a ser el secretari de Cultura, Llengua i Audiovisuals dEsquerra. Els canvis en lexecutiva dEsquerra es van fer efectius en el congrés celebrat dissabte tot i que divendres ja havia transcendit que Mundó passaria a formar part de la directiva del partit.
Dels afins a Carod-Rovira, A més de Mundó, torna a la directiva Marina Llansana, com a vicesecretaria general dacció social i programes, i entra Lluís Salvadó, delegat del govern a les Terres de lEbre, com màxim responsable de política territorial i medi ambient.
A més, en el congrés també es va confirmar lentrada del manresà Enric Aloy, secretari general dInnovació, Universitats i Empresa, afí a Puigcercós. Assumeix el càrrec de vicesecretari general destratègia i coordinació institucional, en substitució de Carmel Mòdol.
Daltra banda la vigatana Marta Rovira segueix en la direcció del partit com responsable de la secretaria general de Política Internacional i Cooperació.

Marta Rovira, secretària general de Política Internacional i Cooperació d'ERC
ERC