22 de juny de 2026

El vigatà Carles Mundó entra a la direcció d'ERC com a secretari de Cultura, Llengua i Audiovisuals

La vigatana Marta Rovira continua en l'executiu com a secretària general de Política Internacional i Cooperació

El Ter 6 de juliol de 2009 a les 13:22
Carles Mundó, nou membre de la directiva d'Esquerra
Carles Mundó ha passat a formar part de la direcció d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC). El regidor de Gurb i secretari de Mitjans de Comunicació de la Generalitat, passa a ser el secretari de Cultura, Llengua i Audiovisuals d’Esquerra. Els canvis en l’executiva d’Esquerra es van fer efectius en el congrés celebrat dissabte tot i que divendres ja havia transcendit que Mundó passaria a formar part de la directiva del partit.

Dels afins a Carod-Rovira, A més de Mundó, torna a la directiva Marina Llansana, com a vicesecretaria general d’acció social i programes, i entra Lluís Salvadó, delegat del govern a les Terres de l’Ebre, com màxim responsable de política territorial i medi ambient.
A més, en el congrés també es va confirmar l’entrada del manresà Enric Aloy, secretari general d’Innovació, Universitats i Empresa, afí a Puigcercós. Assumeix el càrrec de vicesecretari general d’estratègia i coordinació institucional, en substitució de Carmel Mòdol.

D’altra banda la vigatana Marta Rovira segueix en la direcció del partit com responsable de la secretaria general de Política Internacional i Cooperació.

Marta Rovira, secretària general de Política Internacional i Cooperació d'ERC

ERC

Etiquetes:
Política Municipal