22 de juny de 2026

Manlleu celebra un ple de tràmit en el qual apuja algunes tarifes de la piscina i les instal·lacions esportives

El ple també va aprovar les festes locals per al 2010, que seran l’1 d’abril i el 24 de maig

El Ter 29 de juliol de 2009 a les 10:53
El ple de Manlleu va ser de tràmit
L’ajuntament de Manlleu va celebrar aquest dimarts el ple corresponent al mes de juliol. Va ser un ple de tràmit i en el qual l’únic punt destacat va ser la modificació de les tarifes per a l’ús de la piscina i les instal.lacions esportives. Les tarifes s’incrementen una mitjana d’un 3,12%.

Segons el regidor d’Esports, Josep Mas, el motiu és anar equilibrant els costos i fer un augment molt baix, tenint en compte que les tarifes per l’ús de la piscina coberta són de les més barates d’Osona.

Convergència i Unió hi va votar a favor deixant clar que és més important no apujar els impostos. Plataforma per Catalunya i el Partit Socialista hi van votar en contra. Plataforma va demanar que els majors de 65 anys només paguessin la matrícula i no les quotes. El Partit Socialista va argumentar que no era el millor context econòmic per apujar tarifes.

El ple també va donar compte de l’estat d’execució del pressupost del 2009 després del primer semestre. Pere Prat va fer un balanç positiu, ja que ingressos procedents d’impostos com l’IBI o els vehicles han estat executats quasi en el 100%. Pere Prat també va destacar que els ingressos per permisos d’obres han estat millors del que esperaven. Marta Alsina, regidora de CiU, va demanar que l’ajuntament aprofités els moments de què disposava de liquiditat per reduir el termini de pagament als distribuïdors.

El ple també va aprovar les festes locals per al 2010, que seran l’1 d’abril i el 24 de maig. I es va aprovar el padró municipal d’habitants amb data 1 de gener del 2009, que situa Manlleu en els 20.651 habitants, dels quals 10.180 són dones i 10.471 homes.
Etiquetes:
Política Municipal