22 de juny de 2026

Jaume Carbonell compartirà la regidoria de Promoció Econòmica de Manlleu amb David Bosch

Carbonell ocuparà la vacant que va deixar la segona tinent d’alcalde, Maria Rosa Collell, que va morir el 10 d'agost

El Ter 21 d'agost de 2009 a les 14:43
Jaume Carbonell es reincorpora al consistori manlleuenc
L’exregidor Jaume Carbonell es tornarà a encarregar de la regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Manlleu. La tasca serà compartida amb l’actual responsable, el regidor David Bosch.

Carbonell ocuparà la vacant que va deixar la segona tinent d’alcalde, Maria Rosa Collell, que va morir el passat dilluns dia 10 d'agost. L’alcalde de Manlleu, Pere Prat, explica que aquesta setmana ja s’ha demanat a la Junta Electoral Central que es faci efectiu el relleu. La Junta és l’encarregada d’enviar l’acta del nou regidor, que Prat confia que pugui prendre possessió del càrrec pel novembre. Segons l’alcalde, el fet que Carbonell ja tingui experiència a l’ajuntament, ja que ha estat regidor d’ERC durant 8 anys, facilitarà molt la seva incorporació.

Els quatre anys de l’anterior mandat (2003-2007) Carbonell ja va ser responsable de Promoció Econòmica. Pel que fa a la regidoria de Cultura i Mitjans de Comunicació, seguirà com fins ara. Aquesta àrea va ser assumida per Josep Mas quan la malaltia de Collell ja estava molt avançada, fa poc més d’un any, seguirà com fins ara. Prat assegura que no es preveu fer més retocs al cartipàs municipal.
Etiquetes:
Política Municipal