Jaume Carbonell es reincorpora al consistori manlleuenc
Lexregidor Jaume Carbonell es tornarà a encarregar de la regidoria de Promoció Econòmica de lAjuntament de Manlleu. La tasca serà compartida amb lactual responsable, el regidor David Bosch.
Carbonell ocuparà la vacant que va deixar la segona tinent dalcalde, Maria Rosa Collell, que va morir el passat dilluns dia 10 d'agost. Lalcalde de Manlleu, Pere Prat, explica que aquesta setmana ja sha demanat a la Junta Electoral Central que es faci efectiu el relleu. La Junta és lencarregada denviar lacta del nou regidor, que Prat confia que pugui prendre possessió del càrrec pel novembre. Segons lalcalde, el fet que Carbonell ja tingui experiència a lajuntament, ja que ha estat regidor dERC durant 8 anys, facilitarà molt la seva incorporació.
Els quatre anys de lanterior mandat (2003-2007) Carbonell ja va ser responsable de Promoció Econòmica. Pel que fa a la regidoria de Cultura i Mitjans de Comunicació, seguirà com fins ara. Aquesta àrea va ser assumida per Josep Mas quan la malaltia de Collell ja estava molt avançada, fa poc més dun any, seguirà com fins ara. Prat assegura que no es preveu fer més retocs al cartipàs municipal.