22 de juny de 2026

Més de 2 milions d'euros pel finançament de vehicles polivalents municipals

15 pobles d'Osona de més de 5.000 habitans es beneficiaran d'aquesta mesura d'adquisició de vehicles polivalents

El Ter 27 d'agost de 2009 a les 19:23
El Departament de Governació i Administracions Públiques (DGAP), a través de la Direcció General d’Administració Local, destinarà 2.400.000 euros per finançar l’adquisició de vehicles polivalents i multi funcionals. Un total de 15 municipis de la comarca d’Osona ja han sol·licitat algun d'aquests vehicles polivalents. La mesura va dirigida per aquells municipis amb una població de fins a 5.000 habitants. Amb aquesta convocatòria el departament de Governació vol ajudar els municipis, en les seves despeses, per garantir el compliment dels serveis municipals bàsics.
Etiquetes:
Política Municipal