Joan Carretero, líder de Reagrupament.cat, serà a Vic aquest dijous
Aquest dijous a dos quarts de nou del vespre, a lAuditori Marià Vila dAbadal de Vic, es celebrarà la presentació pública a Osona de Reagrupament.cat. Lacte comptarà amb la presència de Joan Carretero, impulsor del moviment associatiu.
Està previst que també hi assisteixi Emili Valdero, que explicaran lobjectiu de la formació de promoure una candidatura independentista de cara a les eleccions al Parlament de Catalunya 2010. Reagrupament.cat Osona va començar la seva activitat el passat 8 de juliol amb la constitució duna Junta Gestora Comarcal, presidida per Imma Bellafont i Jordi Sans. Lassociació ja compta amb gairebé un centenar dassociats, col·laboradors i simpatitzants a la comarca.
Les finalitats de lassociació Reagrupament, segons expliquen a la convocatòria, són "situar lindependentisme a leix del debat polític català". També es pretén "cercar la unitat de les forces polítiques i socials que tinguin com a objectiu el reconeixement internacional de la Nació catalana", a més de "crear un marc favorable al creixement de la base social de lindependentisme català" i fomentar el "debat, lestudi i la conscienciació social per a la independència dels Països Catalans".