22 de juny de 2026

Joan Carretero serà a l'acte de presentació de Reagrupament.cat a Osona, aquest dijous

Reagrupament.cat afirma que té com a objectiu situar l'independentisme a l'eix del debat polític català

El Ter 3 de setembre de 2009 a les 12:05
Joan Carretero, líder de Reagrupament.cat, serà a Vic aquest dijous
Aquest dijous a dos quarts de nou del vespre, a l’Auditori Marià Vila d’Abadal de Vic, es celebrarà la presentació pública a Osona de Reagrupament.cat. L’acte comptarà amb la presència de Joan Carretero, impulsor del moviment associatiu.

Està previst que també hi assisteixi Emili Valdero, que explicaran l’objectiu de la formació de promoure una candidatura independentista de cara a les eleccions al Parlament de Catalunya 2010. Reagrupament.cat Osona va començar la seva activitat el passat 8 de juliol amb la constitució d’una Junta Gestora Comarcal, presidida per Imma Bellafont i Jordi Sans. L’associació ja compta amb gairebé un centenar d’associats, col·laboradors i simpatitzants a la comarca.

Les finalitats de l’associació Reagrupament, segons expliquen a la convocatòria, són "situar l’independentisme a l’eix del debat polític català". També es pretén "cercar la unitat de les forces polítiques i socials que tinguin com a objectiu el reconeixement internacional de la Nació catalana", a més de "crear un marc favorable al creixement de la base social de l’independentisme català" i fomentar el "debat, l’estudi i la conscienciació social per a la independència dels Països Catalans".
Etiquetes:
Política Municipal