22 de juny de 2026

El Consell Comarcal d’Osona celebra aquest dissabte una festa per celebrar els 30 anys d’ajuntaments democràtics

Els homenatjats rebran com a obsequi un llibre relacionat amb aquests 30 anys

El Ter 18 de setembre de 2009 a les 17:52
La festa s'ha presentat aquest dimecres al Consell Comarcal
El director general d'Administració Local, Carles Bassaganya, assistirà a la celebració del trentè aniversari de la constitució dels ajuntaments democràtics, que organitza el Consell Comarcal d'Osona.

L'objectiu és homenatjar totes les persones de la comarca que s’han dedicat a la política municipal. La festa es celebra aquest dissabte al monestir de Sant Pere de Casserres.

Es calcula que al llarg d’aquests 30 anys d’ajuntaments democràtics a Osona hi ha hagut uns 3.000 regidors a la comarca. S’espera comptar amb un gran nombre d’assistents i que sigui una festa multitudinària. L’objectiu és reconèixer la feina realitzada, molts d’ells de forma altruística.

Els homenatjats rebran com a obsequi un llibre relacionat amb aquests 30 anys, que ha finançat el Consell Comarcal d’Osona. També hi haurà un tast musical amb el contratenor Jordi Domènech i el clavicèmbal de Dani Espasa.
Etiquetes:
Política Municipal