Divendres passat i en el marc de l'assemblea local, la militància d'ERC de Roda de Ter i el Cabrerès va renovar els òrgans de direcció de la secció local. La primera tasca de la nova executiva serà coordinar-se amb les altres forces locals i entitats per poder convocar la consulta popular per la independència a Roda de Ter i als municipis del Cabrerès.
La renovació dels òrgans de direcció de la secció local l'encapçala la Marta Barniol, escollida Presidenta de la secció local i responsable d'Imatge i Comunicació. L'executiva està formada per Xevi Muntané (Organització), Irene Herreros (Finances),Pep Guillament (Polítia Muncipal),Mireia Datzira (Dona) Jordi Serra (Portaveu Grup Muncipal de Roda)i Ventura Bagaria (Coordinador de Política Municipal del Cabrerès).