22 de juny de 2026

ERC de Roda i el Cabrerès comença els contactes per convocar un referèndum per la independència

Els òrgans de direcció de la secció local s'han renovat i ara la secció l'encapçala la Marta Barniol

El Ter 22 de setembre de 2009 a les 12:42
Divendres passat i en el marc de l'assemblea local, la militància d'ERC de Roda de Ter i el Cabrerès va renovar els òrgans de direcció de la secció local. La primera tasca de la nova executiva serà coordinar-se amb les altres forces locals i entitats per poder convocar la consulta popular per la independència a Roda de Ter i als municipis del Cabrerès.

La renovació dels òrgans de direcció de la secció local l'encapçala la Marta Barniol, escollida Presidenta de la secció local i responsable d'Imatge i Comunicació. L'executiva està formada per Xevi Muntané (Organització), Irene Herreros (Finances),Pep Guillament (Polítia Muncipal),Mireia Datzira (Dona) Jordi Serra (Portaveu Grup Muncipal de Roda)i Ventura Bagaria (Coordinador de Política Municipal del Cabrerès).
Etiquetes:
Política Municipal