22 de juny de 2026

Sant Julià Decideix es constitueix com a plataforma per celebrar la consulta d'independència

Dimarts 27 d'octubre hi haurà una nova reunió informativa de la plataforma

El Ter 24 d'octubre de 2009 a les 14:27
La reunió va tenir lloc al Saló Catalunya
Aquest divendres es va constituir la plataforma Sant Julià Decideix que servirà per promocionar la consulta d’Independència que es durà a terme a diferents municipis d’Osona el proper 13 de desembre.

L’acte de constitució va comptar amb el suport d’una quarantena de veïns i de tots els grups municipals de l’Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta (CiU, ERC-AM i IVV-EPM). A més del suport d’Alfons Lopez Tena, el Director executiu d’Osona Decideix.

El procés d'acceptació de plataformes finalitzava aquest dissabte 24 d'octubre. Sant Julià Decideix vol garantir que tot el procés de consulta sobre la independència de Catalunya es faci amb el màxim de rigor. En el referèndum hi podran participar els menors de 16 a 18 anys i els estrangers residents a Sant Julià i Vilalleons. A més s’asseguraran els mateixos drets que en qualsevol procés electoral, com explica Joan Carles Rodríguez, membre de Sant Julià Decideix.

El proper dimarts 27 d'octubre es farà una nova reunió de la plataforma per, entre d'altres qüestions, definir els càrrecs de la formació. Es farà 8 del vespre al Saló Catalunya de Sant Julià de Vilatorta.
Etiquetes:
Política Municipal