D'esquerra a dreta: Joan Planella, alcalde de Puigcerdà, i Josep M. Vila dAbadal, alcalde de Vic
L'alcalde de Vic, Josep M. Vila dAbadal, i el de Puigcerdà, Joan Planella, han mantingut aquest divendres al matí una reunió a lAjuntament de Vic, on han parlat de diverses qüestions. Vila dAbadal ha convidat Planella a entrar com a patró a la UVic, invitació que ha acceptat.
També han concretat el projecte dendegar un grau en Odontologia a Puigcerdà en col·laboració amb Tolousse i sota el paraigua de la UVic. Planella ha mostrat la seva satisfacció per poder tirar endavant aquest projecte així com pel fet dentrar de patró a la UVic. Vila dAbadal va completant daquesta manera les places reservades a alcaldes després dentrar els dOlot, Manlleu, Berga i Ripoll i potencia la força territorial de la institució universitària.
Un altre tema destacat de la reunió ha estat el tren, via de comunicació que uneix històricament les dues capitals. Els dos alcaldes han acordat que convocaran una reunió, en breu, entre tots els alcaldes de la línia entre Vic i Puigcerdà per intentar accelerar les millores i potenciar el servei.