22 de juny de 2026

Els alcaldes de Vic i Puigcerdà acosten posicions en universitat i marquen l'agenda pel que fa a la línia del tren

Convocaran una reunió amb tots els alcaldes de la línia ferroviària per intentar accelerar les millores i serveis

El Ter 31 d'octubre de 2009 a les 14:48
D'esquerra a dreta: Joan Planella, alcalde de Puigcerdà, i Josep M. Vila d’Abadal, alcalde de Vic
L'alcalde de Vic, Josep M. Vila d’Abadal, i el de Puigcerdà, Joan Planella, han mantingut aquest divendres al matí una reunió a l’Ajuntament de Vic, on han parlat de diverses qüestions. Vila d’Abadal ha convidat Planella a entrar com a patró a la UVic, invitació que ha acceptat.

També han concretat el projecte d’endegar un grau en Odontologia a Puigcerdà en col·laboració amb Tolousse i sota el paraigua de la UVic. Planella ha mostrat la seva satisfacció per poder tirar endavant aquest projecte així com pel fet d’entrar de patró a la UVic. Vila d’Abadal va completant d’aquesta manera les places reservades a alcaldes després d’entrar els d’Olot, Manlleu, Berga i Ripoll i potencia la força territorial de la institució universitària.

Un altre tema destacat de la reunió ha estat el tren, via de comunicació que uneix històricament les dues capitals. Els dos alcaldes han acordat que convocaran una reunió, en breu, entre tots els alcaldes de la línia entre Vic i Puigcerdà per intentar accelerar les millores i potenciar el servei.
Etiquetes:
Política Municipal