22 de juny de 2026

Núria Sisó escollida nova presidenta d'ERC a Tona

La nova executiva, sobretot, es marca com a objectiu donar-se a conèixer a Tona

El Ter 2 de novembre de 2009 a les 16:42
La nova executiva vol donar a conèixer la formació a Tona
L’arquitecte Núria Sisó és la nova presidenta de la secció local d’Esquerra a Tona. Aquest dissabte passat es va celebrar el tercer congrés ordinari de la secció local, que va servir per escollir Sisó.

Aquesta substitueix a Ramon Fabre, fundador de la secció local. La nova presidenta explica que agafa el càrrec amb molta il·lusió.

La nova executiva, sobretot, es marca com a objectiu donar-se a conèixer a Tona, ja que es tracta d’una formació força recent. Núria Sisó explica que el grup vol fer propostes constructives i concretes, allunyades de la utopia. En les anteriors eleccions municipals, ERC de Tona es va presentar amb Josep Maria Giralt com a cap de llista, però no va aconseguir representació. La nova presidenta no amaga que entrar a l’ajuntament és un objectiu, però prioritza fer un treball per donar-se a conèixer. Actualment, al consistori tonenc només hi ha representades les formacions de CiU i Tona Futur.

La nova executiva d’ERC de Tona la completa Xavier Martínez com a vice-president i secretari d’organització, Josep Maria Giralt com a portaveu i secretari d’imatge i comunicació, Montserrat Ventura com a secretaria de la Dona i Acció Social, Xavier Terns com a secretari de finances, Marc Crous com a secretari de política municipal i Miquel Vilaró com a secretari de mediambient.
Etiquetes:
Política Municipal