La nova executiva vol donar a conèixer la formació a Tona
Larquitecte Núria Sisó és la nova presidenta de la secció local dEsquerra a Tona. Aquest dissabte passat es va celebrar el tercer congrés ordinari de la secció local, que va servir per escollir Sisó.
Aquesta substitueix a Ramon Fabre, fundador de la secció local. La nova presidenta explica que agafa el càrrec amb molta il·lusió.
La nova executiva, sobretot, es marca com a objectiu donar-se a conèixer a Tona, ja que es tracta duna formació força recent. Núria Sisó explica que el grup vol fer propostes constructives i concretes, allunyades de la utopia. En les anteriors eleccions municipals, ERC de Tona es va presentar amb Josep Maria Giralt com a cap de llista, però no va aconseguir representació. La nova presidenta no amaga que entrar a lajuntament és un objectiu, però prioritza fer un treball per donar-se a conèixer. Actualment, al consistori tonenc només hi ha representades les formacions de CiU i Tona Futur.
La nova executiva dERC de Tona la completa Xavier Martínez com a vice-president i secretari dorganització, Josep Maria Giralt com a portaveu i secretari dimatge i comunicació, Montserrat Ventura com a secretaria de la Dona i Acció Social, Xavier Terns com a secretari de finances, Marc Crous com a secretari de política municipal i Miquel Vilaró com a secretari de mediambient.